Autor Wiadomość
darek8804
PostWysłany: Pią 14:39, 21 Lip 2006    Temat postu: SZCZEGÓŁOWE PRZEPISY PRZYGOTOWANIA SILNIKA P.F 126p DO IMPRE

Kontroli na zgodność z homologacją nr A5188 podlegają:

Głowica - identyfikowana z homologacją
Cylindry - identyfikowane z homologacją
Gaźnik - identyfikowany z homologacją
Kadłub silnika - identyfikowany z homologacją
Pomiarom podlegają:
Pojemność skokowa
Wysokość głowicy min. 85mm
Wałek rozrządu musi mieć zachowane wymiary A i B:

silnik 652 ccm A - 30.00 mm B - 36.20 mm

silnik 652 ccm E A - 29.00 mm B - 35.80 mm


Duże koło rozrządu dowolne
Przeloty gaźnika
Szczelność układu zasilania (powietrze może być zasysane jedynie przez główną gardziel gaźnika)
średnica wlotu kanału ssącego w głowicy
średnica grzybków zaworowych
średnica wylotowa kolektora wydechowego
Koło zamachowe masa dowolna
Zezwala się na dowolne połączenie obudowy dmuchawy z wlotem do gaźnika

Kontroli nie podlega długość zaworów i masa korbowodów.
Zakazuje się stosowania tzw. zmiennych faz rozrządu.

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group